Braun Series 9 9260s Wet&Dry

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 9260s Wet&Dry op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ton6a 18-07-2018

Beste scheerapparaat ooit

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Ik scheer me al langer met Braun. Heb een gevoelige huid. Had hiervoor het topapparaat van series 5 en nu gebruik ik een maand deze. Vergeleken met de vorige is deze stiller. De series 5 maakte echt veel lawaai. Deze morst geen baardstoppeltjes tijdens het scheren. Uitstekend resultaat. Lekker glad. Heb ook al mijn cashback van 60 euro teruggekregen.

Pluspunten

• Uitstekende scheertechniek
  • Geluid
  • Goed hanteerbaar

Jan Hungens 14-07-2018

Zeer, tevreden. Een groot verschil met mijn vorige apparaat.

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Ik heb mij laten adviseren door medewerkers van BCC Sittard.
Zij hebben mij buiten verwachting, uitstekend geadviseerd. Na een paar dagen, merk ik al een groot verschil met mijn vorig scheerapparaat

rwisko 19-02-2018

Mooi design,prima scheerapparaat.

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Het scheert erg glad.Ligt goed in de hand.Prima accuduur.
Wel prijzig.Altijd al elektrisch geschoren diverse modellen gehad deze het beste.

Pluspunten

• mooi
  • scheert glad
  • maakt weinig geluid
  • prima accuduur

Minpunten

• prijzig

Dego3111 31-01-2018

Voldoet prima!

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Ik heb het Braun 9 Series-scheerapparaat gratis gekregen en getest.
Doordat de kop van het scheerapparaat erg flexibel is, komt het apparaat op bijna iedere plek. Alleen in de keel lijkt het scheerapparaat iets meer moeite te hebben.
Ook doordat de mesjes goed verdeeld zitten, worden alle haartjes goed meegenomen en zorgt voor een voldoende glad resultaat.
Verder is het scheerapparaat eenvoudig en gemakkelijk in onderhoud.
De batterij gaat een lange tijd mee vooraleer hij leeg is, dus ideaal voor onderweg.
Ik heb het scheerapparaat onder droge omstandigheden getest en het scheerapparaat voldoet prima voor mij.

Pluspunten

• Flexibele kop
  • Makkelijk onderhouden

Minpunten

• In de keel worden niet alle haartjes meegenomen

Tom23 11-01-2018

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Ik heb deze Braun series 9 silver gratis toegestuurd gekregen om uit te proberen / testen. Voorheen haalde ik alleen met een tondeuse mijn baardje eraf, zodat er altijd wat stoppels overbleven. Nu was het dus tijd om weer glad te gaan! Ik heb wel gemerkt dat als je baard wat langer is, het apparaat meer trekt aan de haren. Dit kan irritatie en pijn veroorzaken. Ik wacht dus iets minder lang om te scheren, om dit te voorkomen. Verder werkt het apparaat zoals je mag verwachten. Het cleaning station is erg gebruiksvriendelijk en het display geeft exact aan hoeveel minuten je nog hebt voordat je hem weer moet opladen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Trekt

Dany0801 08-01-2018

Komt overal!

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Ik heb het Braun 9 Series-scheerapparaat gekregen en getest.
Doordat de kop van het scheerapparaat erg flexibel is, komt het apparaat op iedere plek.
Ik heb het scheerapparaat onder droge omstandigheden getest.

DBooi 07-01-2018
  • Product gekregen

Nieuwe gewoonte in wording!

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Heb scheerapparaat gratis ontvangen om te testen. In het begin was ik een beetje sceptisch over het elektrisch scheren. In het verleden diverse modellen getest, maar na enkele weken toch teruggegaan tot natscheren met mesje.

Nu aan de slag met de Braun Series 9 9260.
Hoe is testperiode verlopen: ik ben helemaal om, voor het eerst een scheerapparaat waar ik echt blij van word. Zowel het droog als natscheren, gaat perfect.

Ik heb de voorkeur voor nat scheren met gel. Met de Braun kan allebei en ook nog onder de douche. Model is namelijk waterbestendig.

Ben ik nu helemaal om? Dat nog niet, gewenning is moeilijk eruit te krijgen. Maar merk wel dat ik steeds vaker elektrisch ga scheren. Nieuwe gewoonte in wording? Daar lijkt het wel op…!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • waterbestendig

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Jesse T 02-01-2018

Geweldig!

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Een paar maanden geleden gebruikte ik nog gewoon een normaal scheermes. Dat ging prima, ik hoefde niet zo’n duur scheerapparaat. Zo’n acht weken geleden kreeg ik de kans om een scheerapparaat van Braun gratis te testen, en na de eerste scheerbeurt was ik helemaal om. Het gemak van scheren met dit apparaat is geweldig. De bladen zijn vlijmscherp, na een keer over de huid is alles gelijk glad. Voor de hoekjes heb je de trimmer.

Een nadeel is dat het scheerapparaat moeilijk is te schoonmaken. Ook zijn er geen reserve scheermesjes bijgeleverd.

Het apparaat lijkt een beetje aan de dure kant, maar is zeker elke euro waard.

Pluspunten

• Scheert lekker glad

Minpunten

• moeilijk schoon te maken

Hoornist 29-12-2017

Grote scheerkop met verschillende haarinvalelementen.

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Dit Braun scheerapparaat scheert superglad. Ook de langere haartjes neemt hij mee, al moet je daar even speciale aandacht aan besteden. De accuduur is bij elke dag een paar minuten scheren goed voor c.a. een maand. De accuconditie wordt op het apparaat aangegeven. De oplaadtijd is ongeveer een uur.
Wat mij zeer tegen valt van de firma Braun, is dat ik nooit de cashback van E 60,- heb terug gekregen.

RP 17-12-2017

Mooi apparaat met goed resultaat

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Ik heb deze Braun9 gratis mogen testen. In het begin moest ik vooral wennen aan de vele (luxe) opties van het paraat, omdat ik tot nu toe alleen hele simpele scheerapparaten heb gebruikt. Deze Braun is mooi rechthoekig, waardoor hij goed in de hand ligt. Aan het scheer effect merk en zie je dat het kwalitatief echt tot de beste apparaten hoort. Door de vele scheer bladen is het resultaat echt heel goed, zonder een droge of geïrriteerde huid. De reiniging is echt ideaal om je apparaat in topconditie te houden. Het enige nadeel is dat het redelijk veel geluid maakt, maar gezien het resultaat dat het geeft, vind ik het geluid niet erg. Dit product kan ik zeker aanbevelen!

hoornist 10-09-2017

subliem scheerapparaat. cashback laat op zich wachten.

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Op 23 mei scheerapparaat gekocht. Er zou een cashback van €60 plaatsvinden na ca. 5 weken. Dezelfde dag aangevraagd + benodigde gegevens. Het is nu 10 september. Ik heb nog geen cashback gezien.

Pluspunten

• spiegelglad scheren
  • accu met lange scheertijd

Minpunten

• cashback

Patrick 14-07-2017

Comfortabel

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Na jarenlang me met scheermesjes geschoren te hebben werd het weer eens tijd om een scheerapparaat te proberen. Het scheren met dit scheerapparaat is prettig. De grote kop is wel wat onhandig bij het scheren onder de neus. De kleine trimmer die op het scheerapparaat zit werkt niet goed.

De kop is goed schoon te houden, mede omdat het apparaat met water schoongemaakt kan worden.

Het scheerresultaat is goed, alhoewel ik wel vind dat de scheermesjes (Gillette ProShield) gladder scheren. Van Vorige scheerapparaten kreeg ik al snel huidirritatie, dat is met deze Braun niet het geval. Het scheren gaat soepel.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Goede accuduur
  • Af te spoelen met water

Minpunten

• Grote kop
  • Trimmer werkt niet goed

Uilable 10-07-2017

Braun 9 serie

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Na een lange periode van nat scheren wou ik weer een keer overstappen naar elektrisch scheren. Nu heb ik de Braun 9 serie in mijn bezit. Zoals bij alle het elektrische scheerapparaten is de huid na het scheren iets geïrriteerder dan met nat. het vermogen en de accuduur van de Braun 9 serie is uitstekend. Ook met lange stoppels scheert de Braun 9 serie dit makkelijk weg. Echter had ik gehoopt met een elektrisch scheerapparaat tijd te kunnen winnen en dit makkelijker zonder spiegel te kunnen doen, in de praktijk werkt dit toch niet en met name de bakkebaarden is een spiegel vereist maar dat geld voor alle scheerapparaten.

Pluspunten

• Licht goed in de hand
  • hoog vermogen
  • lange accu duur
  • slijtvaste messen
  • Mooi oplaadpunt

Minpunten

• beetje goedkoop plastic handvat
  • scheert niet alles in 1 keer
  • Prijs

Jelle76 09-07-2017

Gladder kunnen we het niet maken

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Ik heb in mij leven al heet wat scheerapparaten versleten, normaal scheer ik droog in combinatie met nat, soms afwisselend, soms eerst droog en daarna nog eens nat. Na het proberen van deze braun series 9 hoeft dat niet meer, in een korte tijd scheer ik me wel zo glad dat er verder geen handelingen meer nodig zijn. Je hebt een degelijk apparaat in je hand in plaats van een plastic dingetje. Er zit een hele fijne trimmer op voor de bakkebaarden. De lader straal ook wel iets exclusiefs uit waardoor het geheel een prachtige design heeft. Mocht ie mee moeten dan zit er een meegeleverde reisetui bij en de scheerapparaat kun je nog vergrendelen ook zodat ie niet leeg is bij aankomst. Die vergrendeling gebruik ik momenteel als kinderslot, zodat de kinderen er niet mee kunnen spelen, Voor mij is die toch wel het ultieme scheerapparaat die ik heb gehad in mijn scheer carriere.

Pluspunten

• Glad
  • vergrendeling
  • accu leeg timer

Minpunten

• prijs

MPF69 07-07-2017

Scheert goed glad en zelfs onder de douche te gebruiken

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Ik heb dit product gekozen, omdat ik het ook kan gebruiken onder de douche. Wat een uitkomst is dit scheerapparaat. Zowel droog als nat te gebruiken. Zelfs in combinatie met scheerschuim. Het resultaat is een glad geschoren gezicht. Zelfs gladder dan met een scheermesje scheren. Het reinigen is ook er gemakkelijk. Even onder de kraan spoelen en klaar. 1 keer in de week met een druppel naaimachine olie, op de mesjes, is voldoende om weer lang nat te scheren. Alleen jammer dat er geen klein flesje olie wordt bij geleverd. Het reinigingsborsteltje zit er los bijgeleverd. Het zou handiger zijn als het in de oplaad standaard zou worden geïntegreerd.dan het je alles bij elkaar.

Pluspunten

• Accuduur
  • Schoon te maken met kraanwater
  • Onder de douche te gebruiken.
  • ook met scheerschuim te gebruiken

Minpunten

• geen naaimachine olie aanwezig
  • schoonmaakborsteltje is los geleverd.

Hoornist 23-05-2017

Grote scheerkop met verschillende haarinvalelementen.

Geschreven voor: Braun Series 9 9260s Wet&Dry

Door de meerdere haarinvalelementen in grote scheert dit apparaat spiegelglad in korte tijd. kan droog en nat scheren. Het apparaat heeft een mooi design en ligt goed in de hand. Snelle oplaadtijd.

Pluspunten

• scheert spiegelglad
  • korte scheertijd
  • snelle oplaadtijd
  • handig display
  • droog en nat scheren